Clanak

Edenski vrt - OŠ Marija Bistrica

Obradivši temu o stvaranju svijeta i Edenskom vrtu, učenici 4. razreda OŠ Marija Bistrica pisali su sastavak na temu Ja u Edenskom vrtu. Budući da smo gradivo učili, htjela sam provjeriti njihovo naučeno znanje na malo drugačiji način.

Jesu li naučili, što su proživjeli i doživjeli te kamo ih je odvela mašta o naučenom – pročitajte u nastavku!

Vjeroučiteljica Ana Miletić

JA SARA U EDENSKOM VRTU

Došla sam u Edenski vrt. Jedva sam čekala vidjeti kako izgleda, mada smo učili o tome na vjeronauku. Tamo ću ostati 7 dana. Kada sam ušla u Edenski vrt vidjela sam životinje, Adama i Evu, 4 rijeke, veliko stablo spoznaje dobra i zla, zmiju, puno voća i povrća. U vrtu sam upoznala Adama i Evu koji su mi pomogli ubrati voće i povrće te složiti šator od grana prekrasnog drveća. Drugi dan smo uživali pecajući ribe i kupajući se u rijeci. Treći dan Adam i Eva su me upoznali sa životinjama na brdu. Najbolja prijateljica mi je postala koala koju sam nazvala Jana. Prije spavanja jedna drugoj smo pričale priče za laku noć. Četvrti dan smo odlučili brati cvijeće. Peti dan smo se igrali skrivača sa životinjama. Kada smo se umorili već je bila večer. Prije spavanja gledali smo zvijezde. Šesti dan je bio sunčan i topao pa smo se odlučili opet kupati u rijeci. Navečer smo zapalili logorsku vatru. Danas, sedmi dan, zadnji mi je dan u Edenskom vrtu. Ubrali smo sočne limune te smo napravili limunadu da se počastimo. Bila je predivna noć s puno zvijezda i s punim sjajnim mjesecom. Nikada neću zaboraviti moju pustolovinu u Edenskom vrtu. Bilo mi je super. Svi su bili tužni kada sam morala ići kući. Već mi fale, ali znam da me moji prijatelji iz Edenskog vrta nikada neće zaboraviti.

Sara Šagud, 4.a

JA IVANO U EDENSKOM VRTU

Došao sam u Edenski vrt. Tako sam sretan što sam ovdje. Spuštala se noć i pitao sam se kako ću preživjeti i što ću raditi. Onda sam pogledao oko sebe i vidio puno drva i grana. Od grana sam si napravio krevet, a od drva logorsku vatru. Tako sam preživio noć. Ujutro, drugoga dana sam ogladnio te sam počeo tražiti hranu, kad ugledah Adama i Evu. Prišao sam k njima i upitao ih imaju li kakve hrane. Rekli su mi da imaju krušaka i jabuka. To sam pojeo i više nisam bio gladan. Od jedne grane sam si napravio štap za pecanje. Od toga dana imao sam štap s udicom i pecao sam ribe i imao sam što jesti svaki dan. Pojeo sam malo ribe i išao spavati. Nisam nikako mogao zaspati pa sam si napravio vatru od grana. Uspio sam zaspati. Ujutro četvrtog dana sam se kupao u rijeci. Nakon kupanja sam se cijeli dan po Edenskom vrtu igrao skrivača s Adamom i Evom. Nakon igre sam si opet zapalio vatru i od jedne grane napravio stolac. Sjedio sam na svom stolcu i grijao se uz logorsku vatru. Nakon nekog vremena počelo mi se spavati. Legao sam na krevet od grana i zaspao. Peti dan sam bio jako umoran i gladan. Krenuo sam se kupati kad sam legao na travu i opet zaspao. Adam i Eva su me pronašli i probudili su me. Odlučio sam da danas neću jesti ribu nego mi se jede kruška. Navečer sam spavao na travi. Tako je mekana. Šesti dan sam pronašao nešto nalik kredi te sam na jednoj tankoj drvenoj ploči nacrtao Adama, Evu i sebe kako se igramo skrivača. Sedmi dan smo se kupali cijeli dan i navečer sam se oprostio od Edenskog vrta, svojih novih prijatelja Adama i Eve i otišao svojoj kući.

Ivano Grgić, 4.a

JA TARA U EDENSKOM VRTU

Došla sam u Edenski vrt. Jako mi je lijepo i ima puno životinja. Neke se čak čine i pitomima. Gladna sam. Pojest ću smokvu i naranču. Hm, moram negdje spavati!? Napravit ću si krevet od granja, lišća i kamena. Upoznala sam Adama i Evu. Oni su jako dobri. Napravili smo vatru te smo upecali ribe iz jedne od 4 rijeke. Drugi dan smo se kupali u rijekama. Voda je baš jako topla. Treći dan smo dragali sve životinje, čak i lava i male mladunce koji su tako preslatki. Četvrti dan smo mirisali svo cvijeće i jednu veliku ružu koja tako lijepo miriše. Uzela sam 2 velike latice za jastuk i prekrivač. Peti dan sam s Adamom i Evom pospremala neke stvari iz kofera kojeg sam ponijela. Šesti dan sam se opraštala od Adama i Eve i taj dan je jako brzo prošao. Sedmi dan kada sam trebala ići kući, Bog je vidio da želim ostati pa mi je dao još jedan dan gratis. Taj ekstra dan smo imali zabavu pa su došle sve životinje. Donijele su mi najfinije plodove koje su ubrali iz vrta. Baš im je bilo jako žao što moram ići nazad kući u Mariju Bistricu pa sam im dala mobitel da se čujemo svaki dan. Tako su bili sretni, ali su mi rekli kako se ne znaju služiti mobitelom pa sam im pokazala i uspjeli su naučiti. Dok sam putovala nazad kući čak su me i tada nazvali. Jako mi je bilo super i želim opet ići u Edenski vrt.

Tara Redžić, 4.a

JA PATRIK U EDENSKOM VRTU

Došao sam u Edenski vrt. Bio sam jako sretan. Prvi dan sam vidio mnogo plodova i životinja. Ubrao sam jabuku sa stabla drveta jer sam bio gladan. Vidio sam lijepu pticu na grani. Navečer sam napravio krevet od drva na kojem sam i spavao. Drugi dan sam znao da u Edenskom vrtu postoji rijeka pa sam ju išao potražiti. Našao sam ju. Pokraj rijeke bio je vuk. Želio je uhvatiti ribe. Ja sam uhvatio dvije ribe. Dao sam obje ribe vuku i tako smo se sprijateljili. Zajedno smo kasnije uhvatili još pet riba. Navečer sam napravio vatru s granama. Ispekao sam ribe i pojeo tri. Ostale ribe dao sam vuku. Treći dan sam otišao do rijeke i popio vode. Voda je bila čista. Našao sam drugi štap i kamen. Četvrti dan sam upoznao Adama i Evu. Upoznavali smo se i razgovarali cijeli dan. Došla je večer i išao sam spavati. Peti dan sam se igrao lovice sa Adamom, Evom i vukom. Potom smo ugledali još jednog vuka i sprijateljili se i s njime. Krenuli smo tražiti plodove za koje znam da se nalaze u Edenskom vrtu. Pronašli smo naranče, jabuke i kruške. Navečer smo svi jeli sočne plodove i zabavili smo se. Slijedeći dan smo išli tražiti još hrane po Edenskom vrtu. Nakon večere oprostio sam se sa svojim prijateljima i krenuo sam kući. Bio sam sretan što sam vidio Edenski vrt.

Patrik Petric, 4.a

IZDVAJAMO

Održana adventska duhovna obnova za vjeroučitelje/ice…

Adventska duhovna obnovu za vjeroučitelje/ice i odgojiteljice u vjeri pod naslovom „Evo službenice… VIŠE

Sretan Uskrs

»Ali Bog ga uskrisi oslobodivši ga grozote smrti jer ne bijaše moguće da ona njime… VIŠE

Produljenja mandata i ostale molbe

Radi organizacije poslova u Uredu za vjeronauk molimo sve vjeroučitelje koji nemaju trajni mandat da… VIŠE

Nadolazeći događajikalendar

• Trenutno nema nadolazećih događaja.