Kako bolje planirati nastavu vjeronauka
U subotu, 10. ožujka 2018. u prostorijama Nadbiskupskog duhovnog stola (Branjugova 1) održane su radionice na temu „Kako bolje planirati i voditi nastavu vjeronauka“. Radionice su vodili doc. dr. sc. Denis Barić, Ivanka Petrović i prof. dr. sc. Valentina Mandarić.
Prof. dr. sc. Mandarić je u radionici Planiranje nastave osobit naglasak stavila na fazu organiziranja i pripremanje, i to pod vremenskim i sadržajnim vidom. U planiranju i izradi nastavne jedinice ključna postaja ili didaktički korak su ishodi učenja. Sudionici su uočili korelaciju između ishoda učenja i vrjednovanja vjeronaučnih sadržaja.
U radionici Od teškog do prihvatljivog učenika pod vodstvom Ivanke Petrović, univ. spec. act. soc., vjeroučitelji su refleksivnim pitanjima osvješćivali i analizirali područja uznemirenosti i poteškoće u radu s učenicima te osmišljavali strategije prihvaćanja i "nošenja s teškim učenicima".
Doc. dr. sc. Denis Barić održao je radionicu na temu motivacije u vjeronaučnoj nastavi. Pritom je, polazeći od definicije i vrsta motivacije, ukazao na određene empirijske uvide o važnosti motivacije u vjeronaučnoj nastavi, ističući da je motivirani učitelj jedan od glavnih čimbenika kvalitete katoličkoga vjeronauka. U praktičnom dijelu radionice, zajedno s vjeroučiteljima, predavač se posvetio otkrivanju osobina dobrih (vjero)učitelja, kriterija za izbor dobre motivacije te određenih poteškoća u procesu motivacije. Na temelju određenih primjera motivacije u vjeronaučnoj nastavi predavač je zaključio da su i najmoderniji udžbenici, priručnici i sredstva u vjeronaučnoj nastavi nedovoljni ukoliko ih ne nadopunjujemo vlastitom kreativnošću i materijalima koji su aktualni i zanimljivi vjeroučenicima.
IZDVAJAMO
Održana adventska duhovna obnova za vjeroučitelje/ice…
Sretan Uskrs
Produljenja mandata i ostale molbe
Pretraživanje
Nadolazeći događajikalendar
- Trenutno nema nadolazećih događaja.