Osmaši OŠ Granešina u Vukovaru

Učenici osmih razreda naše škole, OŠ Granešina, su 5. i 6. studenog boravili u Vukovaru u pratnji svojih razrednica: Marije Cik, Zrinke Šamec i Katarine Drmić te učiteljica: Jagode Vukadin, Martine Madžarević Petričević, Irene Vujčić Šimunić i Martine Gelo. Riječ je o projektu „Posjet osmih razreda Vukovaru“ koji organizira Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar.

Krenuli smo u pet sati ujutro te u Vukovar stigli u 9 sati. U bivšoj vojarni 204. brigade dočekali su nas naši vodiči te nas odveli na predavanje o Domovinskom ratu i Bitki za Vukovar. Poslije ručka posjetili smo vukovarsku bolnicu i nakon toga smjestili se u Hostel Zagreb. U isto su vrijeme u Vukovaru boravile i osnovne škole iz drugih županija Lijepe Naše. Toga dana gradonačelnik grada Zagreba svečano je otvorio Hostel Zagreb te su naši učenici iskoristili priliku da ga podsjete na izgradnju naše dvorane. Gradonačelnik je samo otvaranje prepustio učenicima te je tako Antonio Borovičkić uz pomoć Olge Pravdić svečano otvorio Hostel. Nakon toga odlazimo u Muzej vučedolske kulture, a poslije večere slobodno vrijeme provodimo u obližnjem diskoklubu i na nogometnom igralištu.

Sutradan nakon doručka obišli smo Memorijalno groblje te posjetili Spomendom Ovčara i Trpinjsku cestu. Naš obilazak završen je u bivšoj vojarni 204. brigade kojom su nas proveli izvrsni vodiči i vojnici. Poslije ručka slušali smo predavanje o miru brigadira Petra Ćavara te sudjelovali u kvizu u kojem osvajamo prvo mjesto. Benjamin Vlainić i Hrvoje Klarić pokazali su izvrsno znanje. Oko 16 sati krenuli smo kući i stigli pred školu u 20 sati.

Učili smo, družili se, vidjeli i osjetili Vukovar, a prije svega odali počast žrtvama Domovinskog rata.

Mihael Oklješa

IZDVAJAMO

Održana adventska duhovna obnova za vjeroučitelje/ice…

Adventska duhovna obnovu za vjeroučitelje/ice i odgojiteljice u vjeri pod naslovom „Evo službenice… VIŠE

Sretan Uskrs

»Ali Bog ga uskrisi oslobodivši ga grozote smrti jer ne bijaše moguće da ona njime… VIŠE

Produljenja mandata i ostale molbe

Radi organizacije poslova u Uredu za vjeronauk molimo sve vjeroučitelje koji nemaju trajni mandat da… VIŠE

Nadolazeći događajikalendar

• Trenutno nema nadolazećih događaja.