Povijest u sadašnjosti

Cilj: uz kreiranje poticajnih pitanja, interaktivnim pristupom, aktivnim slušanjem i komunikacijom učenici dolaze do odgovora.

 

Metodička aktivnost je u korelaciji s povijesnim tematskim cjelinama iz vjeronauka. Konkretno zamišljena aktivnost može poslužiti kao ponavljanje gradiva iz povijesti Crkve srednjega vijeka.

 

ZADATAK:

 

Vjeroučitelj pripremi kartica koliko ima učenika u razredu. Svaki učenik osmišljava jedno pitanje (npr. iz povijesti Crkve srednjega vijeka) i ispisuje ga na karticu. Pitanja mogu započeti glagolima: prepoznaj, primijeni, objasni, sastavi, poveži, procijeni, vrednuj, protumači, prikaži, izvedi, prepoznaj, navedi, razluči, formuliraj i sl.). Kartice se pokupe i stave u neku posudu (pernicu, zdjelicu, šešir). Svaki učenik izvlači jednu karticu (ne svoju), odgovori na postavljeno pitanje te hodajući po razredu ispituje učenike (oko 10) i bilježi točan broj odgovora. U plenumu se mogu pročitati pitanja koja imaju najmanje točnih rješenja te se o njima može dalje diskutirati.

IZDVAJAMO

Održana adventska duhovna obnova za vjeroučitelje/ice…

Adventska duhovna obnovu za vjeroučitelje/ice i odgojiteljice u vjeri pod naslovom „Evo službenice… VIŠE

Sretan Uskrs

»Ali Bog ga uskrisi oslobodivši ga grozote smrti jer ne bijaše moguće da ona njime… VIŠE

Produljenja mandata i ostale molbe

Radi organizacije poslova u Uredu za vjeronauk molimo sve vjeroučitelje koji nemaju trajni mandat da… VIŠE

Nadolazeći događajikalendar

  • Trenutno nema nadolazećih događaja.