Preporučena literatura
Belben,J., - Cooper, T. (2002); Igre i aktivnosti s Biblijom, Katehetski salezijanski centar, Zagreb
Bićanić, J. (2009): Vježbanje životnih vještina, Alinea, Zagreb
Bunčić K., Ivković Đ., Janković J., Penava A., (2007): Igrom do sebe, Alinea, Zagreb
Različite igre mogu poslužiti nastavnicima u uključivanju učenika u različitim fazama nastavnoga sata te za razvijanje međusobne suradnje, povjerenja i kolegijalnosti u razredu.
Bucay, J. (2002): Ispričat ću ti priču, Fraktura, Zagreb
Bucay, J. (2013): Priče za razmišljanje, Fraktura, Zagreb
Bulat, K. – Šumadan., D. (2012): Biblijske osobe. Priručnik za I. godište biblijske skupine, Glas Koncila, Zagreb
Cowley, S. (2006): Tajne uspješnog rada u razredu. Vještine, tehnike i ideje, Školska knjiga, Zagreb
Des Forges, C. (2001): Uspješno učenje i poučavanje. Psihologijski pristupi, Educa, Zagreb
Good Perry, E. (2009): Kako pomoći klincima da si sami pomognu, Alinea, Zagreb
Grun, A. (2006): Biti cjelovit čovjek, Župa Uznesenja BDM, Slavonski Brod
Guberina-Abramović, D. (2008): Priručnik za rad s učenicima s posebnim potrebama integriranim u razrednu nastavu u osnovnoj školi, Školska knjiga, Zagreb
Hilger, G. i drugi, (2009): Vjeronaučna didaktika. Priručnik za studij, obrazovanje i posao, Salesiana, Zagreb
Horvatek-Modrić, D., (2010): Razredničke didaskalije, Profil, Zagreb
Ivanek, A. (2004): Kreativni razrednik/ica, Profil, Zagreb
Janković J. (2007): Sukob ili suradnja, Alinea, Zagreb
Autor kroz različite praktične vježbe potiče učitelje i nastavnike za poučavanje učenika o odgoju za mir i suradnju.
Juul, J. (2008): Vaše kompetentno dijete, Pelago, Zagreb
Kyriacou, K. (1997): Nastavna umijeća, Educa, Zagreb
Marcello, P. (2009): Zašto se trebamo zvati kršćanima. Liberalizam-Europa-etika,Verbum, Zagreb
Mattes, W. (2007): Rutinski planirati - učinkovito učiti, Ljevak, Zagreb
Mattes, W. (2007): Nastavne metode, Ljevak, Zagreb
Meyer, H. (2005): Što je dobra nastava?, Erudita, Zagreb
Pažin, I. (2010): Vjeronauk u školi. Izabrane teme, KBF, Đakovo
Previšić, V. (ur.) (2007): Kurikulum. Teorije, metodologija, sadržaj, kultura, Školska knjiga, Zagreb
Starić, A. (ur.) (2009): Enciklopedijski teološki rječnik, Kršćanska sadašnjost, Zagreb
Szentmartony, M. (2009): Osjetljivost za čovjeka. Pastoralna psihologija, Glas Koncila, Zagreb
Šego, J. (2009): Božićna nadahnuća, Glas Koncila, Zagreb
Terhart,E. (2001): Metode poučavanja i učenja(odabrana poglavlja), Educa, Zagreb
Thomas, A. (2006): Višestruke inteligencije u razredu, Educa, Zagreb
Ugovor i između Svete Stolice i RH. (2001): HBK, Glas Koncila, Zagreb
Uvodić-Vranić, LJ. (2007): Kako se pomiriti, Alinea, Zagreb
Vučković, A. (2009): Imena i riječ, Svjetlo riječi, Sarajevo
Vizek-Vidović, V. (2009): Kompetencije i kompetencijski profili u učiteljskoj i nastavničkoj profesiji. U: V. Vizek-Vidović (ur.) Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije obrazovanja učitelja i nastavnika, str. 33-39. Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
IZDVAJAMO
Održana adventska duhovna obnova za vjeroučitelje/ice…
Sretan Uskrs
Produljenja mandata i ostale molbe
Pretraživanje
Nadolazeći događajikalendar
- Trenutno nema nadolazećih događaja.