Preporučena literatura

Belben,J., - Cooper, T. (2002); Igre i aktivnosti s Biblijom, Katehetski salezijanski centar, Zagreb

Bićanić, J. (2009): Vježbanje životnih vještina, Alinea, Zagreb

Bunčić K., Ivković Đ., Janković J., Penava A., (2007): Igrom do sebe, Alinea, Zagreb

Različite igre mogu poslužiti nastavnicima u uključivanju učenika u različitim fazama nastavnoga sata te za razvijanje međusobne suradnje, povjerenja i kolegijalnosti u razredu.

Bucay, J. (2002): Ispričat ću ti priču, Fraktura, Zagreb

Bucay, J. (2013): Priče za razmišljanje, Fraktura, Zagreb

Bulat,  K. – Šumadan., D. (2012): Biblijske osobe. Priručnik za I. godište biblijske skupine, Glas Koncila, Zagreb

Cowley, S. (2006): Tajne uspješnog rada u razredu. Vještine, tehnike i ideje, Školska knjiga, Zagreb

Des Forges, C. (2001): Uspješno učenje i poučavanje. Psihologijski pristupi, Educa, Zagreb

Good Perry, E. (2009): Kako pomoći klincima da si sami pomognu, Alinea, Zagreb

Grun, A. (2006): Biti cjelovit čovjek, Župa Uznesenja BDM, Slavonski Brod

Guberina-Abramović, D. (2008): Priručnik za rad s učenicima s posebnim potrebama integriranim u razrednu nastavu u osnovnoj školi, Školska knjiga, Zagreb

Hilger, G. i drugi, (2009): Vjeronaučna didaktika. Priručnik za studij, obrazovanje i posao,  Salesiana, Zagreb

Horvatek-Modrić, D., (2010): Razredničke didaskalije, Profil, Zagreb

Ivanek, A. (2004): Kreativni razrednik/ica, Profil, Zagreb

Janković J. (2007): Sukob ili suradnja, Alinea, Zagreb

Autor kroz različite praktične vježbe potiče učitelje i nastavnike za poučavanje učenika o odgoju za mir i suradnju.

Juul, J. (2008): Vaše kompetentno dijete, Pelago, Zagreb

Kyriacou, K. (1997): Nastavna umijeća, Educa, Zagreb

Marcello, P. (2009): Zašto se trebamo zvati kršćanima. Liberalizam-Europa-etika,Verbum, Zagreb

Mattes, W. (2007): Rutinski planirati ­­- učinkovito učiti, Ljevak, Zagreb

Mattes, W. (2007): Nastavne metode, Ljevak,  Zagreb

Meyer, H.  (2005): Što je dobra nastava?, Erudita, Zagreb

Pažin, I. (2010): Vjeronauk u školi. Izabrane teme, KBF, Đakovo

Previšić, V. (ur.) (2007): Kurikulum. Teorije, metodologija, sadržaj, kultura, Školska knjiga, Zagreb

Starić, A. (ur.) (2009): Enciklopedijski teološki rječnik, Kršćanska sadašnjost, Zagreb

Szentmartony, M. (2009): Osjetljivost za čovjeka. Pastoralna psihologija, Glas Koncila, Zagreb

Šego, J. (2009): Božićna nadahnuća, Glas Koncila, Zagreb

Terhart,E. (2001): Metode poučavanja i učenja(odabrana poglavlja), Educa, Zagreb

Thomas, A. (2006): Višestruke inteligencije u razredu, Educa, Zagreb

Ugovor i između Svete Stolice i RH. (2001): HBK, Glas Koncila, Zagreb

Uvodić-Vranić, LJ. (2007): Kako se pomiriti, Alinea, Zagreb

Vučković, A. (2009): Imena i riječ, Svjetlo riječi, Sarajevo

Vizek-Vidović, V. (2009): Kompetencije i kompetencijski profili u učiteljskoj i nastavničkoj profesiji. U: V. Vizek-Vidović (ur.) Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije obrazovanja učitelja i nastavnika, str. 33-39. Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

IZDVAJAMO

Održana adventska duhovna obnova za vjeroučitelje/ice…

Adventska duhovna obnovu za vjeroučitelje/ice i odgojiteljice u vjeri pod naslovom „Evo službenice… VIŠE

Sretan Uskrs

»Ali Bog ga uskrisi oslobodivši ga grozote smrti jer ne bijaše moguće da ona njime… VIŠE

Produljenja mandata i ostale molbe

Radi organizacije poslova u Uredu za vjeronauk molimo sve vjeroučitelje koji nemaju trajni mandat da… VIŠE

Nadolazeći događajikalendar

  • Trenutno nema nadolazećih događaja.