Povijest u sadašnjosti
Cilj: uz kreiranje poticajnih pitanja, interaktivnim pristupom, aktivnim slušanjem i komunikacijom učenici dolaze do odgovora.
Metodička aktivnost je u korelaciji s povijesnim tematskim cjelinama iz vjeronauka. Konkretno zamišljena aktivnost može poslužiti kao ponavljanje gradiva iz povijesti Crkve srednjega vijeka.
ZADATAK:
Vjeroučitelj pripremi kartica koliko ima učenika u razredu. Svaki učenik osmišljava jedno pitanje (npr. iz povijesti Crkve srednjega vijeka) i ispisuje ga na karticu. Pitanja mogu započeti glagolima: prepoznaj, primijeni, objasni, sastavi, poveži, procijeni, vrednuj, protumači, prikaži, izvedi, prepoznaj, navedi, razluči, formuliraj i sl.). Kartice se pokupe i stave u neku posudu (pernicu, zdjelicu, šešir). Svaki učenik izvlači jednu karticu (ne svoju), odgovori na postavljeno pitanje te hodajući po razredu ispituje učenike (oko 10) i bilježi točan broj odgovora. U plenumu se mogu pročitati pitanja koja imaju najmanje točnih rješenja te se o njima može dalje diskutirati.
IZDVAJAMO
Sretan Uskrs
Kristova pobjeda svijeta – ohrabrenje i nama danas
Produljenja mandata i ostale molbe
Pretraživanje
Nadolazeći događajikalendar
- Trenutno nema nadolazećih događaja.