ODRŽANO 3. ŽSV VJEROUČITELJA - NOVI ZAGREB

U srijedu, 15. svibnja 2024. godine, održano je treće Županijsko stručno vijeće vjeroučitelja s područja Novog Zagreba u Osnovnoj školi Frana Galovića. Molitveno - meditativni početak su pripremile kolegice Kristina Raič i Sanja Jazvec. Nakon molitve vijeće su pozdravile ravnateljica škole Silvana Svetličić i voditeljica vijeća Janja Škraba-Stanešić te zaželjele plodonosan rad.

Uslijedilo je interaktivno predavanje sa radionicom na temu Medijacija kroz biblijske tekstove koje su održale kolegice Kristina Raič, prof. savjetnik i Sanja Jazvec, prof. Kada sukob ne možemo riješiti sami potrebna je medijacija/medijator tj. treća osoba / medijator ili posrednik – koji ne zauzima strane i ne nudi svoja rješenja nego omogućuje uvjete da sukobljene strane same pronađu rješenje. Kolegice su prošle edukaciju na temu medijacije te su nam na vrlo zanimljiv i kreativan način predočile ulogu i važnost medijatora te kako odgajati učenike da budu medijatori. Na radionici smo podijeljeni u skupine rješavali sukobe među biblijskim likovima (Kajin i Abel, David i Golijat, Josip i njegova braća, apostoli – borba za prva mjesta)

Vodeći se mišlju sv. Jeronima da „Nepoznavanje Pisama jest nepoznavanje Krista”,

kolega iz vijeća Ivan Bosak je održao vrlo iscrpno izlaganje na temu Biblijske knjige - nastanak i razvitak.

Nakon kratke pauze uslijedilo je predavanje Važnost refleksije, Sanje Minarik, mag. prim. educ., izvrsne savjetnice. Refleksija omogućuje samoprocjenu i poželjna je metoda za unaprjeđenje rada učitelja. Kroz refleksiju učitelj preispituje svoj rad iz različitih perspektiva, kao da se gleda u ogledalu. Učitelj će postati svjesniji sebe i svojih mogućnosti, ali i svojih slabih strana koje će usavršavati. Kao izuzetan alat za refleksiju kolegica je predstavila alat koji koristi u praksi THOR kartice (The Heart Of Reflection kartice). Alat je izrađen u obliku kartica koje su podijeljene u četiri skupine: kartice osjećaja, kartice ciljeva, kartice kompetencija i kartice iskustva učenja. Alat podržava sve oblike rada: individualni, u paru i timski. Učenici bogate rječnik i osnažuju svoje komunikacijske vještine te imaju priliku izraziti, pričati o osjećajima, uspjesima/neuspjesima, ciljevima. Kreativan učitelj pronaći će još mnoge druge mogućnosti primjene. Učitelji i učenici uvođenjem refleksivne prakse planiraju, izvode, evaluiraju i uvode poboljšanja u vlastitu učiteljsku praksu i učenikov proces učenja, a različitim idejama razvijaju kreativnost i inovacije. Kolegica je prikazala video uratke o radu s učenicima.

Nakon izlaganja o važnosti refleksije uslijedio je praktični dio. Radionicu na temu Refleksija kao metoda za unapređenje rada ŽSV-a održala je Janja Škraba-Stanešić, voditeljica vijeća. Provodeći refleksiju na proteklu godinu s ciljem unapređenja kvalitete rada, kartice ciljeva, kompetencija i osjećaja su se osobito pokazale učinkovite i zanimljive. Kolege su karticama spontano odgovarali na postavljena pitanja.

Voditeljica je podsjetila članove vijeća na Simpozij koji slijedi te termine Duhovnih vježbi koji su objavljeni na našoj web stranici. Nastavljeno je ugodno druženje uz pozitivne komentare kolega i evaluaciju, te smo susret završili molitvom.

Voditeljica ŽSV-a vjeroučitelja – Novi Zagreb

Janja Škraba-Stanešić, savjetnik

 

IZDVAJAMO

Održana adventska duhovna obnova za vjeroučitelje/ice…

Adventska duhovna obnovu za vjeroučitelje/ice i odgojiteljice u vjeri pod naslovom „Evo službenice… VIŠE

Sretan Uskrs

»Ali Bog ga uskrisi oslobodivši ga grozote smrti jer ne bijaše moguće da ona njime… VIŠE

Produljenja mandata i ostale molbe

Radi organizacije poslova u Uredu za vjeronauk molimo sve vjeroučitelje koji nemaju trajni mandat da… VIŠE

Nadolazeći događajikalendar

  • Trenutno nema nadolazećih događaja.