Zbunjena priča

AKTIVNOST: ZBUNJENA PRIČA



CILJ: - učenici uče utvrđivanje uzročno-posljedičnih veza

  • osposobljavaju se za oblikovanje i analizu teksta

  • potiče se sporazumijevanje i logičko mišljenje



ZADATAK:

Da bismo pokazali kako svatko od nas ima svoj poseban tok misli i kako se ravnamo prema osobnom prethodnom iskustvu, odigrat ćemo jednu igru. Pripremit ćemo A4 papir i na vrh papira napisati rečenicu. Npr. Danas sam se probudila nekako rastresena. Ustala sam i… Prvi učenik u sebi čita rečenicu i ispod nje dopisuje nastavak. Prvu rečenicu tada presavijemo kako ju sljedeći učenik ne bi vidio, nego se on ravna po rečenici koju je napisao učenik prije njega. Na kraj svake rečenice stavite neki od rečeničnih konektora (veznike – i, pa, te, ni, niti, a, ali, nego, već, no, kadli, usprkos…). Kad se svi učenici izredaju s upisivanjem svojih rečenica, razvijte papir, glasno pročitajte priču i dobro se nasmijte!



Prokomentirajte tekst s učenicima.

Kako je došlo do njega? Je li tijek radnje očekivan? Ima li nelogičnosti u radnji? Zašto je važno pratiti tok misli?

IZDVAJAMO

Održana adventska duhovna obnova za vjeroučitelje/ice…

Adventska duhovna obnovu za vjeroučitelje/ice i odgojiteljice u vjeri pod naslovom „Evo službenice… VIŠE

Sretan Uskrs

»Ali Bog ga uskrisi oslobodivši ga grozote smrti jer ne bijaše moguće da ona njime… VIŠE

Kristova pobjeda svijeta – ohrabrenje i nama danas

S početkom novepedagoške i školske godine u ovim izvanrednim okolnostima, suočavajući… VIŠE

Nadolazeći događajikalendar

  • Trenutno nema nadolazećih događaja.