Održano ŽSV srednjih strukovnih škola Grada Zagreba
U četvrtak 18. rujna 2025. održano je prvo županijsko vijeće strukovnih škola u Tehničkoj školi Zagreb. Nakon molitve voditeljica vijeća Ozana Mirosavljev Grgić pozdravila je sve okupljene i predstavila je dnevni red susreta i predstavila je predavačicu Ivanu Hac, našu kolegicu vjeroučiteljicu iz Osijeka. Stručnom skupu prisustvovala je viša savjetnica dr. sc. Gordana Barudžija.
U prvom dijelu susreta Ivana Hac, prof. mentor, predstavila je smjernice za provedbu kurikuluma u srednjim strukovnim školama, s posebnim naglaskom na ulogu ishoda učenja u planiranju i vrednovanju. Istaknula je da kurikulum pruža veću fleksibilnost od tradicionalnih planova, obuhvaćajući kognitivne, afektivne i psihomotoričke dimenzije. Predstavila je sastavnice GIK-a i njihovu primjenu na razinama 4.1 i 4.2, te je razmijenila iskustva s kolegama o izazovima implementacije.
U drugom dijelu, Hac je naglasila prednosti tematskog planiranja u odnosu na mjesečno, ističući veću fleksibilnost i uključivost učenika. Radionice su se sastojale od zadataka povezivanja ishoda s temama i planiranja podtema, s ciljem povećanja učinkovitosti nastave i angažmana učenika. Kolege su razmijenili iskustva i dobili praktične smjernice za vrednovanje i planiranje. Vrlo su aktivno rješavali zadatke i postavljali konkretna pitanja predavačici i višoj savjetnici dr.sc. Gordani Barudžija.
Na kraju, voditeljica Ozana Mirosavljev Grgić predstavila je okvirni plan rada za školsku godinu 2025./2026., pozivajući kolege na suradnju i razmjenu dobrih praksi. Susret je završio evaluacijom i molitvom, s pozitivnim ocjenama sudionika i zaključkom da je potrebno još ovakvih predavanja i radionica.
U prvom dijelu susreta Ivana Hac, prof. mentor, predstavila je smjernice za provedbu kurikuluma u srednjim strukovnim školama, s posebnim naglaskom na ulogu ishoda učenja u planiranju i vrednovanju. Istaknula je da kurikulum pruža veću fleksibilnost od tradicionalnih planova, obuhvaćajući kognitivne, afektivne i psihomotoričke dimenzije. Predstavila je sastavnice GIK-a i njihovu primjenu na razinama 4.1 i 4.2, te je razmijenila iskustva s kolegama o izazovima implementacije.
U drugom dijelu, Hac je naglasila prednosti tematskog planiranja u odnosu na mjesečno, ističući veću fleksibilnost i uključivost učenika. Radionice su se sastojale od zadataka povezivanja ishoda s temama i planiranja podtema, s ciljem povećanja učinkovitosti nastave i angažmana učenika. Kolege su razmijenili iskustva i dobili praktične smjernice za vrednovanje i planiranje. Vrlo su aktivno rješavali zadatke i postavljali konkretna pitanja predavačici i višoj savjetnici dr.sc. Gordani Barudžija.
Na kraju, voditeljica Ozana Mirosavljev Grgić predstavila je okvirni plan rada za školsku godinu 2025./2026., pozivajući kolege na suradnju i razmjenu dobrih praksi. Susret je završio evaluacijom i molitvom, s pozitivnim ocjenama sudionika i zaključkom da je potrebno još ovakvih predavanja i radionica.
Ozana Mirosavljev Grgić